I made this widget at MyFlashFetish.com.

26 Ekim 2010 Salı

çok mutluyum(:

Stardolla 2.5 yıldır uyeyım ve sonunda ilk covergirllugumu 25.10.10da yasadım (: gercekten müthiş bi duygu (: hemde hıc bı uğras caba sarfetmedıysenız... okuldan eve geldim stardollu actım baktım 149 ziyaretcı defteri girişi ve ona yakın arkadaşlık istekleri... tabı bu 149la kalmadı 1 saat kapatıp gerı geldıgımde ıse 289 defter girisi ve 240 arkadaslık isteği vardı . bu 1 gun boyunca baya bi arttı . herkese tek tek cevap vermek cok zordu ama yaptım.herkes ovgüler yağdırıyordu bende daha cok mutlu oluyodum.Bunun yanında tasarımlarımda peynir ekmek gibi satıldı (: 200$a yaklasık para kazandım .aslında daha fazla ama sattıgım tasarımları tekrar alıp satısa koydugum ıcın her tasarımdan karım en fazla 4 oldu (:
Ayrıca covergirl olduğum gün aldığım sahne oyları & yorumlarından dolayı 26.10.10da yanı bu yazıyı yazdığım bugun sahne tahlileri arasına 3.olarak girmisim .


2 yorum: